Covid-19 Pandemisi yaklaşık 2 yıldır tüm dünyada olduğu gibi ülkemizi de olumsuz yönde etkilemektedir. Evde kaldığımız dönemlerde rutin kontrol ve tedavilerimizi yaptıramadığımız gibi hareketsizlik nedeniyle kas iskelet sistemimizde güç kaybı, ağrı, denge ve koordinasyon sıkıntıları çoğalmaya başlamıştır. Öte yandan özellikle Covid-19 hastalığı geçiren bireylerde kısa ve orta vadede oluşan halsizlik, yorgunluk, eklem ağrıları, başağrısı, çarpıntı, uykusuzluk, konsantrasyon eksikliği gibi olumsuzluklar, hem ruhsal hem de fiziksel sağlığı etkilemektedir.

Özel DU-ÇE Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi’nde uzman doktorlarımızın kontrolünde hazırlanan fizik tedavi ve rehabilitasyon programlarına ilave olarak bütünsel sağlık yaklaşımı çerçevesinde kişiye özel önerilen tamamlayıcı tıp uygulamaları ile birlikte “Bağışıklık Sistemi Rehabilitasyon Programı” uygulamaları başlatılmıştır. Kas iskelet sistemi ile ilgili rahatsızlıklarınızın tedavi protokolünü tamamlayabileceğiniz bu uygulamalar ile daha güçlü ve dirençli bir vücuda sahip olabilir aynı zamanda ruh, beden ve zihin dengesini yeniden oluşturabilirsiniz.

Bağışıklık Sistemi Rehabilitasyon Programı Nedir?

“Bağışıklık Sistemi Rehabilitasyon Programı”, uzman doktorlarımız tarafından hazırlanan ve hücre düzeyinde sağlıklı olmayı hedefleyen bir programdır. Covid-19 hastalığının uzun vadeli olumsuz etkilerinden en kısa sürede kurtulmak, Covid-19 hastalığına karşı bağışıklık sistemini güçlendirerek önlem almak isteyen tüm bireyler için uygun olan “Bağışıklık Sistemi Rehabilitasyon Programı”, sağlıklı yaşam – sağlıklı yaşlanma prensibini benimseyen tüm bireyler için kişiye özel ve kişinin ihtiyaçlarına uygun olarak oluşturulmaktadır.

Daha detaylı bilgi ve ücretsiz muayene – görüşme randevusu için 0312-4418770 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

Sağlıklı günler dileriz.

Görüşmeyi Başlat