PRP Tedavisi

Duçe Fizik Tedavi Ankara‘da konusunda uzman kadrosu ile hizmet vermektedir.

Kanımız kırmızı kan hücreleri, beyaz kan hücreleri, trombositler ve plazmadan oluşur. Plazma, askıya ve vücut boyunca kan hücreleri ve besin taşıyan kan sıvı parçasıdır. Trombositler, kanama meydana geldiğinde, herhangi bir yaralanma bölgesine acele eden, pıhtı takmak ve oluşturmak ve hasarı onarmak için küçük hücrelerdir. Trombositler, kan akışını ve sitokinleri arttırarak doku iyileşmesini teşvik eden büyüme faktörlerinin bir rezervuarı olarak da bilinir. Saç folikülü işlevini uyarmaktan ve arttırmaktan sorumlu oldukları bilinmektedir.

Trombosit açısından zengin plazma (PRP), kırmızı kan hücreleri ve beyaz kan hücrelerinin çıkarıldığı trombositlerle plazma konsantrasyonu olan kan plazması işlenir. Hastanın kendi kanından alınan bu PRP konsantrasyonu saç büyümesini teşvik etmek için kafa derisine enjekte edilir. Kafa derisi, başınızın üst kısmını kaplayan cildin olmasıdır.

PRP’nin Hazılanması ve Uygulanması

Başlangıçta,  aile geçmişiniz, beslenme, aldığınız ilaçlar (vitaminler de dahil olmak üzere), saç bakım rejiminiz, son ameliyatlarınız ve saç dökülmesi durumunuzun ayrıntılı bir geçmişi de dahil olmak üzere tıbbi geçmişiniz hakkında sizinle görüşecektir. Doktor ayrıca genel bir fizik muayene yapacaktır. Tıbbi durumunuza bağlı olarak, PRP saç tedavisi için uygunluğunuzu belirlemek için kan testleri veya kafa derisi biyopsisi gibi bazı tıbbi testlerden geçmeniz gerekebilir.

Eğer prp saç tedavisi için okayed sonra, gerçek prosedürden önce, takip etmek belirli kurallar verilecektir.

Tedavinin her seansından önce, tedavi edilecek alanın büyüklüğüne bağlı olarak yaklaşık 30 ml veya 60 ml kan çekilecektir.

Trombosit açısından zengin plazmanın (PRP) kandan çıkarılması