Fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamalarında hedef ağrı, ödeme ve şişliğin azaltılması; eklem hareket açıklığının korunması ve sağlanması; kas kuvveti ve esnekliğinin kazandırılması veya arttırılması; vücudun sorunlu bölgelerinde kan dolaşımının arttırılması ve doğal onarım mekanizmalarının canlandırılması; kişilerin istekleri, yaşam koşulları ve sağlık sorunları ile uyumlu yaşam tarzı önerilerinin hazırlanmasıdır.
Fizik tedavi ve rehabilitasyon tedavilerinin çoğunluğunda elektroterapi uygulamaları yapılmaktadır. Elektroterapi, elektrik akımlarının elektrodlar vasıtasıyla insan vücuduna uygulanması, o bölgede fiziksel, kimyasal veya mekanik etki açığa çıkararak tedavi etmesidir. Merkezimizde bu aletleri kullanan tüm personelimiz aletlerin özelliklerini, hastaya nasıl etki edeceğini, tedavi sonrasında beklenen sonuçları bilmektedir ve Uzman Doktorlarımızın liderliğinde yapılan periyodik toplantılarla bilgi yeni gelişmeleri takip etmektedir.

LÜTFEN DİKKAT

Fizik Tedavi ve Rahabilitasyon uygulamalarına başlamadan önce, başta aşağıdaki konular olmak üzere belirtmeyi unutmuş olabileceğiniz tüm sağlık sorunlarınız hakkında hekiminize bilgi veriniz

Dokunma, ısı farkını anlama gibi herhangi bir duyu sorununuz var mı?

Bedeninizin herhangi bir yerinde metal, çivi, protez, pil, vb. herhangi bir yabancı cisim var mı?

Kalp ve damar hastalığı, yüksek tansiyon sorunu, geçirilmiş kalp krizi, felç gibi sağlık sorununuz var mı?

Tanısı konmamış ve tetkikleri devam eden herhangi bir sağlık sorununuz var mı?

Bedeninizin herhangi bir yerinde kanser, tümör tanısı aldınız mı?

Halen iltihaplı bir hastalık (grip, idrar yolu, yara, vb.) geçiriyor musunuz?