Nörolojik Rehabilitasyon

Beyin ve omurilik sisteminde çeşitli sebepler nedeniyle oluşan kalıcı veya geçici hasarlar insan vücudunun dengeli ve koordineli bir şekilde hareket etmesini ve  günlük yaşamı zorlaştıran sağlık sorunlarına neden olabilir. Nörolojik Rehabilitasyon beyin ve omurilik sistemlerine bağlı meydana gelen sağlık problemlerinin iyileştirilmesi amacıyla uygulanan tedavilerdir.

Felç (inme), yüz felci, çocuk felci sekeli, parkinson , MS (Multipl Skleroz), SP(Serebral Palsi), kafa travması sonrası gelişen travmatik beyin yaralanması, beyin tümörleri ve enfeksiyonları, myopati (kas hastalıkları), omurilik yaralanmaları, gullian-barre (kas zayıflığı), polinöropati, sinir yaralanmaları sonrası kol ve bacaklarda gelişen kuvvet kaybı, denge ve yürüme bozukluklarının tedavisinde ve kaybedilen fonksiyonların hızlı bir şekilde kazanılmasında Nörolojik Rehabilitasyon çok önemlidir.

Özel DU-ÇE Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi’nde, uzman doktorlarımız tarafından yapılan ayrıntılı muayene ve gerekli tetkiklerin incelenmesinden hazırlanan rehabilitasyon programı, konusunda deneyimli fizyoterapistler tarafından uygulanmaktadır. Hastanın durumuna uygun olarak planlanan 30 günlük tedavi programlarında  gerekli elektroterapi modaliteleri yanında egzersiz ağırlıklı 1 saatlik rehabilitasyon programları;  gerekli durumlarda masaj, refleksoloji, manuel terapi, manipülasyon, mobilizasyon, kinezyolojik bantlama teknikleri ile nörofizyolojik tedavi yaklaşımları ile tamamlayıcı tıp yöntemlerine yer verilmektedir. Nörolojik Rehabilitasyon programının amacı hastaların günlük yaşam aktivitelerine en kısa sürede dönebilmesini sağlamaktadır.

Hastalarımız için Ankara’nın her yerine evden-eve ücretsiz servis hizmetimiz mevcuttur.