Ozon Tedavisi

Ülkemizde  özellikle Sağlık Bakanlığı tarafından yayımlanan Tamamlayıcı Tıp Yönetmeliği ile birlikte popüler olmaya başlayan Ozon Tedavisi  tamamlayıcı tedavi yöntemlerinden biridir. Rusya ve Almanya gibi ülkelerde yaklaşık 100 yıldır kullanılmaktadır. Almanların deyimiyle “kan yıkama” olarak nitelendirilen Ozon Tedavisi’nin pek çok hastalıkta kullanıldığına dair kanıtlar ve veriler mevcuttur.

Ozon  üç oksijen atomundan oluşan renksiz bir gazdır. Oda sıcaklığında renksiz, karakteristik kokusu olan ozon gazının çok güçlü okside etme ve dezenfekte etme özelliği bulunur.  Ayrıca dünya çapında içme suyu sağlayan arıtma tesislerinde mikrop öldürücü olarak kullanılır.

Ozon Tedavisi’nin Etki Mekanizması

Ozon gazı vücudumuzun yaşam kaynağı olan ve yakıcı etkisiyle vücudumuza enerji sağlayan oksijenden 1 atom daha fazladır ve vücudumuza girdiği andan itibaren hızlıca parçalanarak çok daha yüksek bir enerji oluşturur, hücrelerimizin daha yüksek performanslı bir çalışma sergilemesini sağlar. Vücudun oksijen kullanımını arttıran Ozon Tedavisi, bağışıklık sistemini güçlendirir, metabolizmayı hızlandırır, kan dolaşımını arttırarak ağrıları azaltır ve güçlü, enerjik hissetmemizi sağlar.Günlük yoğun çalışma temposu, stres, bedensel ve zihinsel yorgunluktan kaynaklanan sorunlar Ozon Tedavisi’ne çok iyi yanıt verir. Ozonun kırmızı ve beyaz kan hücrelerini oksijenlendirmesi sayesinde kazandırdığı genel iyilik hali kişilere kendilerini yenilenmiş hissi vermektedir.

Ozon Tedavisi Ankara,

Uzman hekimler tarafından uygulanan Ozon Terapinin yan etkileri yok denecek kadar azdır. Bu nedenle insan sağlığını koruma ve hastalıklarla mücadelede ozon tedavisi neredeyse doğal bir destekleyici tedavi yöntemi olarak kabul edilir.

Özel DU-ÇE Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi’nde ozon terapi ( ozon tedavisi ) fizik tedavi uzman doktoru tarafından belirlenen tedavi programı çerçevesinde uygulanmaktadır.