Ozon Tedavisi’nin Etkili Olduğu Hastalıklar

• Otoimmün Hastalıklar (Multipl Skleroz, Romatoid Artrit, Crohn Hastalığı)
  • Romatizmal Hastalıklar (Behçet, Ankilozan Spondilit, Gut,Lupus, Ailevi Akdeniz Ateşi, Sjörn Hastalığı Skleroderma, İltihaplı Kas Hastalıkları)
  • Fibromiyalji ve Kronik Yorgunluk Sendromu
  • Parkinson
  • İnme (Hemipleji)
  • Dolaşım Sistemi Bozuklukları
  • Hipertansiyon
  • Şeker Hastalığı (Diyabet)
  • Ülser
  • Alerjik Hastalıklar
  • Deri hastalıkları (Sedef ve Egzama)
  • Erken Evre Böbrek Yetmezliği
  • Fistülün eşlik ettiği Abseler, Enfekte yaralar, Bası yaraları, Diyabetik ayak ve yanıklar

Anti-Aging Uygulamalar ve Erken Yaşlanma

Ozon tedavisi anti-aging tedavi programının en önemli unsurlarından biridir. Hücreler tıpkı insanlar gibi soludukları için hücre seviyesindeki ortamda yeterli düzeyde oksijen bulunmalıdır. Ozon tedavisi yaşlanma nedeniyle uzun süredir yeterince oksijenlenemeyen hücrelere oksijen geçişini sağlayarak yaşlanmayı geciktirir, yaşın ilerlemesiyle birlikte görülebilecek olan fonksiyon kayıplarını azaltır, fiziksel-zihinsel dayanıklılığı ve performansı arttırır. Ayrıca antioksidan sistem aktivasyonu ile serbest radikallerin nötralizasyonu ve toksinlerden arınmanın sağlanması, ozon tedavisinin çok değerli özelliklerinden biridir. Böylelikle ozon tedavisiyle detoks ve şelasyon (vücutta biriken zehirli mineral ve metallerin atışması) sağlanmış olur.

Bağışıklık Sistemi Güçlendirme; Bakteri, Virüs ve Mikroplara Karşı Koruyuculuk

Ozon tedavisi, bağışıklık sisteminin önemli bir parçası olan ve vücudun bakteri, virüs ve mikroplarla savaşmasında rol oynayan beyaz kan hücrelerinin (lökosit) üretimini uyarır ve vücudun savunma sistemini alarma geçirerek bağışıklık sistemini ve vücut direncini arttırır. Dünya genelinde hızla yayılarak ve endişe yaratan Coronovirüs (Koronavirüs / Covid-19) ile mevsimsel ve/veya başka nedenlerden yaşadığımız virüslerden kaynaklı influenza, grip gibi enfeksiyonların etkenlerinden korunmak ve hastalığı kolay atlatabilmek için bağışıklığı güçlendirmek önemli bir fayda sağlamaktadır. Ozon tedavisi, kişinin bağışıklık sistemini güçlendirici ve bakteriosidal / virosidal (yani mikrop öldürücü) etkileri ile hastalığa yakalanma riskini azaltır ve engeller. Gribal bir hastalığa yakalanan kişilerde ise analjezik ve antienflamatuar etkileri ile hastalığın kolay atlatılmasını sağlar. Ozonun doku oksijenlendirmesini arttırıcı, dolaşımı düzenleyici ve antioksidan etkileri tedaviyi ve kişiyi güçlendirir

Kanser ve kemoterapi uygulamaları ile birlikte ve kansere bağlı yorgunluklar

Kanser tedavisi, hem fiziksel hem de psikolojik olarak  hastanın yaşamını ve yaşam kalitesini olumsuz yönde etkileyen uzun ve zorlu bir süreçtir. Tedavi sürecinde uygulanan radyoterapi ve kemoterapi ile hastanın kanserli hücreleri tedavi edilirken sağlıklı hücreler de yıpranır ve buna bağlı olarak bulantı, kusma, kilo kaybı, iştahsızlık ve benzeri pek çok yan etki ortaya çıkar. Ozon Tedavisi sağlıklı hücrelerin kemoterapi ve radyoterapi tedavisinden etkilenmesini önler ve hastanın bu süreci daha kolay ve konforlu olarak geçirmesini sağlar. Ozon Tedavisi kanser tedavisi sırasında uygulanan kemoterepi ve kullanılan ağır ilaçların vücuttan atılımı sırasında karaciğere ve böbreklere vereceği zararları önler. Ozon Tedavisi, kanser tedavisi sırasında baskılanan bağışıklık sistemini dengeler ve aktive eder, hastayı dışarıdan gelebilecek fırsatçı enfeksiyonlara karşı koruyarak tedavi sürecinin daha kolay geçirilmesini sağlar.

Menopoza bağlı olumsuz etkilerin azaltılması

Menopoz döneminde uygulanan Ozon Tedavisi, vücutta hormonel dengeyi sağlayarak menopoz döneminin olumsuz etkilerini azaltır. Ayrıca yaşlanma nedeniyle uzun süredir yeterince oksijenlenmeyen dokulara oksijen geçişini sağlar ve kanın akışkanlığını arttırı.İlerlemiş iskemik hastalıklar

• Osteomiyelit
  • Yaşlanma ve yaşa bağlı görme bozuklukları
  • Kas iskelet sistemi hastalıklar ve eklem kireçlenmeleri
  • Ağız boşluğundaki kronik ve tekrarlayan enfeksiyonlar ve yaralar
  • Özellikle antibiyotiklere ve kimyasal tedavilere dirençli bakterilerin, virüslerin mantarların neden oldukları olmak üzere akut ve kronik enfeksiyöz hastalıklar (hepatit, HIV-AIDS, herpes ve herpes zoster enfeksiyonu, papillomavirus enfeksiyonları, onikomikozis ve kandidiyazis, giardiyazis ve kriptosporidiyozis). Bartolinit ve vajinal kandidiyazis.
  •  Astım
  • Karaciğer hastalıkları
  • Yaşlılığa bağlı bunama ve alzheimer
  • Akciğer hastalıkları (Amfizem, Kronik Obstrüktif Pulmoner Hastalık, İdiyopatik Pulmoner Fibrozis ve Akut Respiratuar Stres Sendromu)